Med konverteringsoptimering guides jeres besøgende bedre i stedet for at lade dem klikke tilfældigt rundt. Nøglen til den gode konverteringsoptimering er at definere klare og realistiske målsætninger til forskellige typer af konverteringer (mail, opkald, køb) og derefter arbejde systematisk med de virkemidler, som gør brugerrejsen nemmere for kunderne.
Hvordan tager man din trafik på dit website, og får det bedste ud af den? I kan have de højeste besøgstal af alle jeres konkurrenter, men hvis ikke trafikken kan omsættes til salg, er den ikke mange bøjede femører værd.
Det lyder teknisk, men det behøver det ikke at være. Vi skaber sammenhæng i den optimering, vi kan se giver bedst mening for dig. Sammen gennemgår vi de steder, hvor I synes, de halter, og derefter kan du overlade resten af arbejdet til os.
Vi igangsætter vores arbejde med konverteringsoptimering gennem et analyseforløb, som identificerer jeres forretningskritiske KPI'er. Dette munder ud i en lang og grundig rapport, der både påpeger fejl, men også foreslår konkrete implementeringstiltag.
Er det de dyre fragtomkostninger, der får kunderne til at forlade checkout? Det kan vi analysere. Gennem brugeradfærdssporing kan vi optage alle brugeres skærme og indsamle data, der viser, hvordan brugerne interagerer med jeres website.
Uanset hvad jeres besøgende har af formål, kan de stå over for nogle helt basale udfordringer, som f.eks. at finde købsknappen. Når brugeren ikke kan finde ud af, hvad I gerne vil have dem til at gøre, fører det til en lavere konverteringsrate. Vi finder ud af, hvad der virker bedst gennem en A/B test.
Vi har erfaret, hvad der virker, og hvad der ikke virker, når det handler om konverteringsoptimering. Vil du undgå at spilde tid og penge på løsninger, der ikke fungerer, så kan du med fordel overlade arbejdet til os fra starten. Vi står for hele processen – lige fra analyse og gennemgang til implementering og efterfølgende opfølgning.
01
02
03
04
05