Den visuelle identitet er afgørende for din virksomheds eller organisations succes. Det sætter en linje for, hvordan brugeren skal forstå jeres brand, og hvordan I ønsker at skilte jeres værdier.
Visuelle identiteter er mere end logo, farver og skrifttype. Ved at bruge de visuelle elementer i den visuelle identitet som et system, kan de overføre betydning fra et område af din virksomhed eller fra et produkt til et andet. Hvis du har flere produkter, hjælper det forbrugerne til hurtigt at genkende hvert produkts oprindelse ved at skabe visuelle signaler gennem farver eller symboler.
Det kan være en stor beslutning at få udviklet en ny visuel identitet. Det ved vi alt om. Det kan også være svært at finde det helt rigtige bureau til opgaven. For det handler både om faglighed og mavefornemmelse.
En central del af en visuel identitet er logoet. Og de fleste har indset, at enkelhed er nøglen. Netop den velkendte røde tråd i dit udtryk og kommunikation er altafgørende. Vi designer jeres logo gennem jeres DNA.
Farverne er det, som har allerstørst betydning for din identitet, fordi det er det, forbrugerne har lettest ved at huske og kæde sammen med et brand. Jeres identitet skal ikke bygges ud fra tilfældighed, men ud fra jeres DNA.
Vi kan udarbejde en designguide med retningslinjer for, hvordan den visuelle identitet foldes ud i praksis. Udtryk jeres design med en rettesnor for, hvordan I skal anvende den visuelle identitet.
Når vi designer visuelle identiteter, prøver vi ikke at skabe en ny og moderne identitet, men vi skaber den ud fra kernen i jeres DNA og får hele jeres virksomhed til at omfavne denne identitet med stolthed.
01
02
03
04
05