I dag er det lidt over 10 år siden, jeg startede Bulldesign en efterårsdag i 2011.
DNA’et er stadig det samme, som da Bulldesign blev til for 10 år siden, men vores kunder, værktøjer, arbejdsgang og ydelser har ændret sig markant.
Gennem årene er det lykkedes at skabe præcist den platform, jeg satte mig for. Vi har nået vores oprindelige mål om at etablere en sund virksomhed og gøre en mærkbar forskel for vores kunder.
Derfor er der sat nye mål. Mål der afspejler vores kompetencer og lysten til være en endnu stærkere samarbejdspartner for vores kunder i fremtiden.
Nu er tiden dog kommet til, at navnet skal afspejle hele paletten af det, vi laver. Vi arbejder nemlig stadig med design – men også med meget andet.
Som et naturligt led i vores udvikling ændrer vi derfor vores navn til Bullmade. “Bull” beholder vi naturligvis, og “design” er stadig en vigtig del af virksomhedens DNA, men vi ønsker ikke længere at fremhæve blot en enkelt kompetence i vores firmanavn. Vi vil i stedet fokusere på vores værdier og på det faglige håndværk – det gør vi med vores nye navn.
Med vores navn vil vi signalere, hvem vi er. Det engelske ord Bull er synonymt med mod, styrke og power — det er lige præcist sådan, vi er. Vi tør gå forrest, og vi arbejder for at være den stærkeste samarbejdspartner inden for e-handel, digitale løsninger og markedsføring 🎯
Vores nye navn – Bullmade – beskriver et stykke arbejde udført med afsæt i vores værdier: Modet til at udfordre konventionelle løsninger kombineret med den faglige styrke til at flytte vores kunder i den rigtige retning.
Vi er faktisk ikke et særligt stort bureau, og det har vi heller ikke lyst til at være. Det fjerner tætheden til kunden, og vi ønsker ikke, at der skal være 3 lag, en telefonomstilling og en ventelyd, inden du får fat i en person. Det skaber afstand og ugennemsigtighed.
Vi har stadig den gule førertrøje i e-handel og PrestaShop. Vi elsker stadig lækkert design. Vi holder stadig fast i vores ydmyghed, og vores kundevenlige mindset. Vi arbejder stadig med vækst gennem online markedsføring for webshops – men vigtigst af alt; så er vi stadig bare en flok nørder, der møder vores kunder i øjenhøjde og går helhjertet ind i deres forretninger.
Bull-familien er også blevet større. Vi er i dag 6 ihærdige og kompetente fagfolk. Er du kreativ eller nørdet og skarp inden for e-handel, så skriv til os, hvis du vil blive en del af Bull-familien 💪